Min nota på Gina Tricot

God morgon världen tänkte jag säga, för det är ungefär så jag känner mig just nu. Upp med tuppen kl 6 i morse för att pallra mig iväg till tåget mot Gävle och skolan. Dagens shopping blev ett par nya jeans, då mina som jag hade idag är helt trasiga i grenen. Det blev även ett litet paraply som man praktiskt kan ha med sig i väskan. Bådda föremålen från Gina Tricot. (Bilder kommer ut senare, då jag redan har jeansen på mig för att känna om de är bra). Byxorna hade gärna kunnat få vara snäppet tightare nere i benen, men aja. Man kan inte få allt här i världen, och jag tänker inte dra på mig ett par med skinny fit och low waist. No way.  Vad hamnade notan på då? Jo, 558 kr och två stämplar på bonuskortet. Jag har sedan den 27 augusti spenderat 785 kr på Gina Tricot. Fy sjutton. Men visst behöver en tjej lite kläder..

Vad står högst upp på din shoppinglista i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0