Max Factor Masterpiece Glide and Define Eyeliner

Hade dramaklass idag, vilken började jättebra och intressant, men slutade i något så olidligt långdraget och tråkigt. Men som vanligt när det var skola så blev det shopping innan:


NY! Max Factor Masterpiece Glide & Define Eyeliner - svart



Det blev en Max Factor Masterpiece Glide and Define Eyeliner, vilket jag har hört ska vara bra. Upp till bevis alltså! Ni hittar dem på bl a Kicks, H&M, Åhlens för 100 kr jämt och slätt. Just min är inköpt på Kicks. (Klicka på bilden så kommer du till ett billigare alternativ hos tradera.se)


Imorgon befinner jag mig i skolan mellan kl 8.30 och 12, så framåt 15 tiden är jag garanterat hemma. Fast det är ju klart, då är jag okontaktbar under 40 underbara minuter av One Tree Hill.

Kommentarer
Postat av: Kat

One Tree Hill kan vara den bästa serien någonsin!!! :D Fin blogg annars!

2008-09-08 @ 23:35:29
URL: http://hejkitkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0