Käften väntas fungera lagom till jul

Okej. min mun är riktigt illa nu. Jag är så pass uppsvullen så att jag inte kan stänga igen munnen ordentligt, och det är inflammerat på vissa ställen. Men jag ska ju dit på tisdag och ta bort stygnen, så då får jag antagligen en kur med antibiotika. 

Fredrik har börjat fråga mig vad jag önsar mig i födelsedagpresent, och jag vet faktiskt inte. Jag känner inte behovet av att fylla år längre, utan jag kan hellre byta dagen mot något annat. Typ solsken och 30 grader varmt. Jag menar, jag förväntar mig ingen platt-tv, inget Nintendo Wii och ingen dubbelsäng. Ínte heller en utlandsresa. Och det är väl de sakerna jag vill ha. Och en XC90, den är födelsedagsdrömmen. Men önskemålet hos föräldrar, sambo och storebror har lydit ett våffeljärn, en smoothiemixer som faktiskt fungerar mer än 1 månad och en volumaster. Sen ska Fredrik baka mig en tårta.

Men just nu vill jag bara se det nya avsnitet av OTH och ha en käft som fungerar. Synd bara att avsnittet inte finns tillgägligt förrän på tisdag och käften.. Ja.. Jag ska väl vara glad om den funkar lagomt till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0