Jag vill ha nytt

Jag har fortfarande ont i käften precis som om någon har tagit en hovtång och plockat ut hela käken för mig. Men annars är det lungt. Jag har städat i garderoberna, coh nu har Fredrik en helt egen. Sen har jag även suttit och spanat runt på mobiltelefoner då det är dags att byta ut min. Jag vill gärna ha en Sony Ericsson w980i, men snåla tanten i mig sätter stopp. Jag menar, jag har ju pengarna, men jag tänker nu för tiden "tänk om jag skulle behöva dem till något annat". Visserligen så fyller jag år snart om inte allt för länge, och man kan ju alltid önska sig pengar. hur tråkigt det nu än är.. Vad har ni för telefoner kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Karoline

:-* en 3310 sen ett år tillbaka, min nya fina mobil dog mer och mer förra sommaren för att till slut dö helt. och telenor sa att det var MITT fel och vägrade laga trots försäkring... och abonnemanget fortsatte ju... men ja, om några månader ska jag ha en ny fin mobil!

2008-09-03 @ 19:32:55
URL: http://karoline3.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har en SonyEricsson K550i, som jag har haft sedan december -07, och som jag är helnöjd med.

2008-09-04 @ 10:45:39
URL: http://FromGalvenToTyby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0