Jag älskar att gå till tandläkaren

Okej, jag lever. Och det var faktiskt helt smärtfritt och jag kände inte ens när jag fick bedövningssprutan. Dock blöder jag ju som en stucken gris nu, och den 3-4 dagen skulle med stor säkerhet bli en plåga sa den tyske tandläkaren, som för övrigt var riktigt skön och pratade med tanden genom hela processen. Men nu är jag vilande, och väntar på att timmarna ska gå så att jag får ta smärtstillande, för bedövningen har börjat släppa. Nästa tisdag ska jag dit samma tid för att ta bort de stygn som han var tvungen att lägga dit eftersom han fick snitta lite grann.
Och han sa att jag var ett mycket facinerade fall, då jag hade 2 tänder mer i nederkäken än vad man brukar ha, 2 två stycken extra tänder som bara ligger och "chillar" där i tandköttet under de andra. Men det blir väl så, när man är så speciell som mig hörrönini.
Men det blir en kost av isglass imorgon tyckte han, eftersom jag borde se tilll så att såret är nerkylt hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0