Ett mycket lärorikt pass i Rörelse

Har inte all tid i världen, men jag gör er givetvis ett besök här på bloggen!

Idag har vi nog haft världens roligaste arbetspass i Rörelse! Vi lekte allt mellan Pansar-kull till vattenskidåkningsstaffett och vi tävlade till och med i mattrace. Vi skrattade nog konstant tror jag, och det slog mig: att om ALLA idrottslärare utformade och använde såna här aktiviteter i sina idrottslektioner, så skulle nog fler elever i alla fall se någon glädje i lektionerna, något som de tidigare tyckt varit världens jobbigaste situation. För här får man verkligen skratta med varandra, och inte åt varandra, som oftast är problemet i skolorna.

Denise, som gjorde bloggdesignen åt mig, ska vara så underbart snäll och hjälpa mig att få till designen igen, och ingen är mer tacksam än jag. Eventuellt blri det imorgon, så ni får ha tillförseelse tills dess!


Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har heller inte så mycket tid för bloggen nu för tiden, och det känns lite synd när det gick så bra i somras och det kändes som man hade all tid i världen.. Men huvudsaken är väl att man tittar in någon gång ibland, om man har tid för det! :)

2008-09-10 @ 18:07:33
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0