Det kommer en uppdatering

jag vet att jag har varit skitdålig på att skriva på sista tiden. Det finns ingen ursäkt, men det är som så att vi spenderar dagarna långa på CFL (grupprum 10:87, det är vi det) och jobbar på vår fältstudierapport som ska vara inne på onsdag kl 16. Den börjar arta sig riktigt bra, och vi kommer nog bli nöjda med resultatet.
Festen i fredags blev en riktig succé som jag redan tidigare nämnt. Vi skrattade så att tårarna sprutade (i alla fall på mig) och under elaka versionen av Sanning och Konsekvens bjöds det på en hel del smaskigheter. Kvällen finns i bilder, som jag kommer slänga ut några godingar från sen när jag tiggt till mig bilderna som Therese knäppte med sin kamera. Att ta från endast min och publicera blir nog lite tråkigt i längden.
Annars har jag och Fredrik också som sagt köpt nya telefoner som vi väntar på att brevbäraren ska komma med vilken dag som helst. Såg på CDON idag att de håller på och packar varorna, så vem vet - kanske redan imorgon?

Just nu har fredrik precis gått i väg till Mariagården för det är KU, och jag är lämnad ensam hemma med tvättpasset 19-22. Men det gör ingenting, jag tycker faktiskt det ska bli rätt skönt. Två timmar helt för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0