Mycket smått och gott

Okej, jag vet inte vart det kommer ifrån, men jag vill handla handla handla. Jag, som har blivit så snål av mig det senaste halvåret. kan visserligne vara som så att jag börjar känna av att Fredrik åker på södnag och mamma läggs in på måndag. Man märkte klart och tydligt på mitt konto när Fredrik var på Gran Canaria i två veckor i april/maj. Pengarna bara flödade iväg. Det är väl så jag hanterar saker och ting antar jag - shopping. Jag förstår att läkarna vill ha mamma på observation, men måste de ha henne där i en hel vecka?
Detta gör att jag kommer tillbringa mycket av min tid ute i Sandarne nästa vecka. Jag pratade med mamma i telefon idag, och det var väldigt tydligt att pappa inte ville vara ensam hela den tiden. Han hade till och med tänkt åka ner bara några timmar på onsdagen, men mamma sa nej. När han var lastbilschaffis och låg ute veckorna långa så var det en annan sak. Då var det i en liten lastbil, nu är det i en stor ville med en hund. Och jag kan behöva att få komma hem Och så kan jag ju ha mammas vil.

Jag sitter och spanar in på kläd och skorsidorna på internet, och jag hittar en massa ögongodis

Halens

Klänning

Klänning 399 kr



Klänning

Klänning 349 kr




Bench Tröja

Bench tröja
449 kr




Tröja 249 kr




Skor 549 kr





Vad tycker ni om min nya jacka föresten? Är inte kragen helt underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0