Det är en sensation!

Hör och häpna: Fredrik som aldrig blir sjuk (förutom fyllesjuk) ligger däckad i en kanonförkylning - och ännu bättre: det är min förkylning som har smittat honom! Tror ni han är nöjd?

Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag shoppat skor och väska, men tro itne att det tog slut där. Nej, för jag och Karin beställde även en varsin Osis Dust In från Lyko.se som vi nu väntar spänt på att de ska komma. Och så klart längtar jag tills nästa fredag då jag ska klippa mig. 

Idag var det egentligen tänkt att vi i vår studiegrupp skulle träffas på biblioteket och göra musikuppgiften, men eftersom vi är världens segaste människor så uppmärksammande vi inte att de faktiskt har stängt på söndagar (och varför det egentligen, borde inte ett bibliotek ha öppet på en söndag?) Men vi har hittat en lösning på det hela och det blir en värmande kopp te på Tewes Konditori.

Nej, nu ska jag ta hand om min sjukling och ge honom lite mat. Jag är själv visserligen också sjuk, men att Fredrik "JAg blir aldrig sjuk" Wiström är det, det är en sensation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0