trekant med Johnny B väntar

Nu kära vänner är jag slut för kvällen, finito. Sedan jag kom hem från Gävle har jag spenderat aftonen med att skriva musikuppgiften, ocn nu kan man väl nästan säga att den är klar. Jag kommer inte skicka in den än visserligen, kan vara bra att ha den icke.inlämnad tills på söndag (den ska vara inne innan midnatt nästa måndag, alltså natten mot tisdag kan man väl säga) så jag har god tid på mig. Jag kommer hinna klart allting, det känner jag på mig, fast jag känner mig så stressad just nu. Men se bara hur det var med hemtentan i vintras. Det gick ju kanon!
Och vet ni, det kommer kännas så skönt när man står där och är färdig förskollärare och det är gott nytt 2012. För då är jag klar med mitt, och många andra har sitt kvar. Jag kommer aldrig mer behöva tänka på den biten. Leva familjeliv, jobba och resa, det kan jag göra sen när jag är klar och har en stadig inkomst.

Nej, nu är det dags för en dejt med Johnny B, för att sedan kunna vakna upp till telefonalarmet ä la Jamaica kl 06.00 sharp. Sen är det slit och släng på bilduppgiften fram tills lunch, och sen ska jag välja om jag ska ha jackan eller inte. Jag blev ju osäker när jag testade den där andra. Men håll tummarna. Den skulle vara så fin att ha när man ska vara finkläddisch och gå ut och äta osv osv. Kalaspingla ni vet! Köper jag den så lovar jag att slänga ut en bild på den imorgon! Sen ksa jag även bli bättre på att använda bilder i blogginläggen. Nu när jag har en bloggmobil och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0