Passhelvete

Födelsedag har passerat med pengar, stavmixerset, dubbelvåffeljärn, National Treasure 2, örhängen, väggljuslykta, blommor, resa till Arlanda.. 21 år och nu är det bara att resa iväg till Las Vegas.

Mindre roligt är väl att jag idag fick gå och punga ut 400 kr för ett nytt pass. Mitt gamla, som endast var 5 månader gammalt, fick massageolja på si, och polisen i Gävle trodde att jag skulle få major problems nere på Teneriffa när det blir dags för hemresa. Surt, men det är bara att bita i det.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe oj det var värst, nej fejk vill man ju inte se ut så jag kanske ska hålla mig borta från vitt hår :P

2008-10-30 @ 21:57:28
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0