Lördagsjippo

Goder morgon, hur står det till? Själv vakande man för en halvtimme sen kanske och var så kissnödig så ni anar inte. Fredrik, som fick sin nya telefon igår om som fokuserade mer på den än på vår myskväll, började genast flippra på den, så jag satte mig här istället. 
Igår hade vi som sagt myskväll med god mat (grekiskfläskfile, klyftpotatis, tsatziki och sallad), god dryck, Idol, filmen 27 dresses, chirre och dipp. Dock var man helt död kl 23, så det blev bingen i rundan halv tolv. Vad är det för fel med mig, jag orkar inte vara vaken längre än till tolv nu för tiden.. 
Farmor fyllde även år igår, så nu är tantalaran i 70ligan. Otroligt farmor vad du har blivit gammal. Så du var bara 49 när jag föddes? Det kunde man intre tro ;)

I dag ska vi till Fredriks föräldrar och käka.. Igen. Är det  bara jag som tycker att vi är där och äter ofta? Well well, dags att dra upp leggingsarna, locka barret och krypa i fodralet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0