Kvällens öde

Håret är klippt och jag är mycket nöjd! det känns så skönt att slippa ha det hängandes överallt, och nu kan jag styla det - ja för sjutton, jag kan till och med ha hästsvans utan att det ser ut som svansen mellan benen. Picture kommer in senare.

Vi gjorde en egenkombination med maten idag som blev supergod. Skagenlax med färgad pasta. Vill ni ha receptet? Även det kommer in lite senare, så håll utkik! Jag kan verkligen rekommendera det!

ikväll har vi tvättid 19-22, vi har världens sötaste Nicky här och så är jag fyllechaffis åt mamma och pappa som är på Söderhamnsteatern här runt hörnet och lyssnar  på The Refreshments.

Nu blir det Postkodmiljonären, Idol, Sing-a-long, Extra Extra och The Day After Tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0