Jag borde vara död

Fredrik är nu hemma och ligger i sängen och sover. Han påstår att han har jetlag (det är endast -1 timme nere på Teneriffa jämfört med här). Själv borde jag vara helt död. Somnade vid halv elva snåret i går kväll, vakande vid 23.50, somnade om jag vet inte när och vaknade återigen 1.50 av att baby kom hem. en timme tidigare och allt. De hade åkt buss istället för tåg hem så då kom de iväg tidigare. Sen somnade jag inte förrän vid 6-snåret och vaknade halv 10. Men jag lever.

Nu ska vi klä på oss och gå iväg och handla lite mat. Ikväll blir det mys med tacos för vår del och så måste jag göra bildloggboken osm jag aldrig kommer igång med och som ska lämnas in imorgon.

Jag har även handlat lite grejer osm jag tänkte knäppa kort på och lägga in sen.

Observera att jag fyller 21 år i morgon och Julia Roberts 41. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0