I love shopping sometimes

Hello my babies. Ännu en skoldag är avklarad och jag börjar känna att jag börjar bli riktigt less. Däremot får jag så mycket gjort nu för tiden. Min anmälan till högskolekurserna som jag ska gå inom lärarprogrammet är komplett nu. De praktiska uppgifterna är gjorda (förrutom bilden men den har vi imorgon så sena är den klar). Nu återstår det bara en massa skriftliga uppgifter, och de ska jag väl inna med. Vi tänkte köra långledigt den här veckan genom att vara ledig onsdag till måndag och på den tiden få en massa gjort. Men det vette sjutton egentligen hur det kommer gå.

Sen kan jag glädja mig själv med att jag snart har min önskeoutfit från det tidigare inlägget. Uggsen och väskan kommer med posten som redan känt, och leggingsen har jag sedan tidigare ett liknande par från Gina Tricot. Sen var det jackan då, och idag hängde jag undan en underbart fin ullmix-jacka på H&M som jag ska hämta ut imorgon. Den är liknande den som jag hade i mitt önskeinlägg, fast snäppet finare faktiskt. Visserligen hade jag kunnat få den från Ellos för 248.50 kr med hjälp av en halvapriset-check, men då var det j udet här med att man vill testa och så innan, för det är bra drygt att skicka tillbaka. Och sen skulle den inte levereras förrän den 10 november heller, så då kostar jag gärna på den här från H&M. Tyvärr har jag ingen bild på den nu, men ni får hålla er med att den är svart, liknar den från det tidigare inlägget och kostar 498 kr. Sen berättade butiksbiträdet som stod i kassan att det är clubdagar för medlemar från och med imorgon, och då får jag 10% rabatt på jackan. Visserligen så var jag in senare under dagen och testade en likadan i samma storlek (jag orkade inte fråga om jag fick prova jackan som jag hade hängt undan en gågn till utan att köpa den). och då tyckte jag att den satt lite tight...? Men både Nina och jag sa samma sak: den jag hängde undna satt perfekt. Så jag får ta och bestämma mig imorgon på lunchen och testa den jag hängt undan en gång till.

Sen ska jag även in på en frisörsalong imorgon och köpa Osis hårspray som de har kampanj på där. istället för 169 kr så kostar en valfri Osis Hairspray 99 kr. så jag får klappa till på stort. Köper jag jackan så blir det köpstopp sen - jag lovar!

Osis Session

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0