Glöm inte klockan!

God morgon, ni har väl inte glömt att ställa om klockan till vintertid? jag hoppas verkligen inte att Fredrik och dem har glömt bort det, för jag vill GÄRNA att han kommer hem i natt och inte missar något som flygbuss, flygplan, tåg hem... Visserligen så drar man ju tillbaka klockan, så de blir en timme för tidig till allt, men man vet aldrig.

Karoline har föresten gett mig supertips om 80-tals låtar, så planeringen går framåt mina vänner. Jag testade min outfit igår, och den blir riktigt grym! Kvar är nu bara vilken slags dekoration. Jag tänker mig  temat Neon & Disco på den fronten, låter det som en idé? Det kommer i vilket fall bli riktigt roligt på Halloween känns det som. Nån som är i Söderhamn då? Hör av er! 

Om 4-5 timmar kommer mina studiekamrater. Stället här ser ut som ett helvete just nu, så jag bör väl egentlgen sätta fart. Sen har jag ju en massa eget skolarbete också. Men som allt anant så brukar det lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0