Ett dagsläge så mulet

Om drygt en timme fixar My mitt barr på bollen, spännande va? Jag vet att jag börjar bli spänd i alla fall. Hela natten ar pinsamt nog spenderats åt grubbling och oro för hur det kommer att bli. Jag vet - pinsamt läge, men det är mitt hår detgäller. Det om det enda jag är fåfäng över.
innan ska jag dock träffa Carro Sjögren så hon kan få kopiera ur min bok. Sen ska jag köpa mig ett diadem eftersom jag  häromdagen märkte att Fredrik har lekt sönder alla mina och jag är i desperat behov av ett. Jag vet att det ska ligga ett någonstans men jagkan inte hitta det, så han har väl lekt sönder det också och gömt det.

Nog om detta.
Elin - Jag vet att det är du som lämnar anonyma kommenterar. Du blev avslöjad på "FRUKTSALLAD" som tematips ;)


Tjing ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du besviken? ;)

2008-10-17 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0