Baby, Baby I just love you so

♥ Jag, Nina, Alex och Johan har gjort klart vår gruppuppgift så den ska bara pluggas på.
♥ Jag har skrivit kommentarerna till Nina och Johans texter om Rörelse, Kropp och Estetik, och i skolarbetesväg så har jag bara Alexandras kommentar och bildloggboken kvar att göra. Så det känns bra.
♥ Fredrik sitter på planer på väg hem mot kalla, blåsiga sverige och ni anar inte hur underbart det känns att han snart är här hemma med mig. Och Nina du kan vara lugn, visst väntar en överaskning åt honom ;) Han är hemma vid 3 inatt/tidigt i morgon bitti (vilket man nu än föredrar) och de har sista tio timmarna känns som evigheter. Jag hoppas bara att de kan gå snabbt nu. Men det är ju en del bra på teven ikväll och sen kan man gå och lägga sig i tid. Om man nu kan somna..








Baby, Baby I just love you so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0