Vitaminkickar är viktrasande

Hemkommen och snuttandes på en vitaminkick till smoothie. Stavmixern som jag fick i present är nog dne mest efterlängtade och jag använder dne flera gånger om dagen. så fort jag känner för något sött gör jag mig en smoothie. Och är inte det bättre än en massa snask?
i min smoothie ingår:

Mangobitar
Jordgubbar
Hallon
Blåbär
(om jag har hemma)
Flytande honung
Vaniljyoghurt
(Arlas är min favorit till smoothien)
Lättmjölk

Det blir riktigt uppiggande, och jag har faktiskt gått ner 2 kg sen jag bytte min frukost och snasksug till smoothies. Och det sedan den 29 oktober.



Kommentarer
Postat av: Karoline

mjölk & yoghurt? :O

2008-11-10 @ 23:41:14
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0