Look-a-like på inredning

Rapporten är inskickad. Den blev inte bra, men what the heck. Jag pallar inte att sitta med den längre, så jag skrev klart den och skickade in den på Blackboard. För övrigt är jag skittrött och jag är grymt glad över att det äntligen är helg. Imorgon ska vi städa på och tvätta på eftermiddagen och sen vet jag inte. Jag får väl också ta tag i och skriva första veckans VFUloggbok som vi måste, vilket suger. Kanske att jag ska få Fredrik att gå ut imorgonkväll, men jag vet inte. Det är ju jobb på söndag kl 10 så. We will see. Ikväll sover Fredrik hemma hos sina föräldrar som åker till Elin (Fredriks syster) i mjölby tidigt i morgonbitt för att hjälpa henne och Patrik att flytta in i deras nya lägenhet. Vad jag gör ikväll har jag ingen aning om. Idol och tidig sömn röstar jag för. Med ett paraplyglas i handen.



Adventsljusstake

Den här vore helt perfekt i sovrummet

Halens, 249 kr



Och är inte den här RÄTT lik den som jag köpte på Ellos i tidigare inlägg?



Bordsstjärna på fot
Halens, 149 kr

Kommentarer
Postat av: Daniela

En sådan stjärna (liknande iaf) på fot köpte jag faktiskt här om veckan, riktigt fin tycker jag, sen slipper man allt gissel med att hänga upp en vanlig stjärna. Fin fint!



Det är så kul såhär innan jul och få köpa hem fina grejer, tyvärr så har jag en tendens att köpa på ig för mycket bara, nån måtta får det ju vara, så hälften blir väl stående i nåt skåp :P



Hittade en kul inredningssida förresten där man kan få lite tips och så..



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Man inreder ett rum och får tips och sådär, kul idé att sitta och pyssla med!



By the way så var den där adventsstaken riktigt fin, fint i ek (ser ut att vara ek iaf). Tycker det är svårt att hitta riktigt fina såna, men den där var ju toppen!

2008-11-08 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0