Tjat och gnat

Denna förkylning suger. Den suger riktigt totalt. Jag sover max tre tillar i sträck, innan det är dags att gå upp och snyta sig igen. Kl 8 i morse kände jag att det var ingne idé längre, jag skulle inte kunna somna om, så det vara bara att kliva upp. Ute är det i alla fall snö. Det är i alla fall värt någonting.

Idag vet jag inte vad som händer. Fredrik och hans familj tjatar om att vi måste till hans mormor och morfar och hälsa på. Men vad med min familj då? Jag har inte så mycket fritid, och min enda lediga tid förra helgen gick åt till att vara hemma hos Fredriks föräldrar. Ska den här helgens tid alltså gå åt hans morföräldrar...?
Jag och F har flertalet gånger pratat om det här, men det verkar aldrig komma någonvart. Han svarar bara: "Men jag kan gå dit själv också", men sen verkar han glömma bort det och börjar tjata igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0