Tänk på oss, kära kalla Sverige

Skoluppgifterna är klara och inskickade, och det känns huuuuur skönt som helst! Vi har istort sett packat klart, och nu sitter vi här i röran med en varsin cider som vi hade i kylen. Kallt och gott. Lägenheten ser ut som ett ruggbo, möjligen att vi må ha ruggat en rugguggla med tanke på att det är dun överallt efter att jag tvättade soffklädseln igår. Men jag kan känna mig duktig i alla fall.
 
Imorgon ska jag städa hela lägenheten, och så ska jag föra över alla filer och dokument jag vill ha kvar på datorn till brorsans externa hårddisk, och gå över med datorn till honom, då han ska formatera om den medan vi är borta. Så kära inbrottstjuvar - bebisen Lappie kommer inte vara hemma så länge vi inte är hemma, så det är ingen idé. Om ni inte vill ha våra kräa mullteve så klart. Vi håller också på att göra advent och jul här i lägenheten. Våra fina julpåslakan och adventstjärnan på ekfot kom även idag ,så ni ksa få se bilder på det också. Kameran är laddad och nerpackad så det kommer inte bli några bilder innan vi åker.

Jag vill också säga att utan Fredrik hade jag aldrig klarat viktgränsen på väskan. Vi har packat om den tre gånger minst. Snabbare bantning får man leta efter!

Men tänk på oss, kära kalla Sverige. När vi sitter där  ivärmen med en kall drink och njuter av ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0