På hottentott-ön behövs inga element

Jag sitter här med mitt jordgubbste, duntofflor, kofta, mjukisar och fleecefilt. Det är kallt som en jävla igloo här inne, men jag orkar inte höra av mig till Faxeholmen ytterligare en gång och klaga på elementen. Det verkar helt enkelt vara som sa att när de lagar ett element så slutar nått annat att fungera. Just nu har vi 16-17 grader här inne, och för en som vill ha runda slängar 24 grader så är det kallt kallt kallt. Och det är inte så himla skönt att sitta och huttra när man redan har ruggigt ont i halsen. Jag är dessutom näst intill utan röst nu ikväll. Men jag tänker mig att jag kan runga till slutet av veckan om det inte nlir någon skillnad, så kan de fixa det medan vi är på hottentott-ön och inte behöver bekymra oss om vad element heter.

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Yes. Det har jag absolut gjort.:/ Vet inte riktigt varför egentligen..det bara kom en tid då jag åt exakt allt, vad som helst. Fanns typ inga hinder. Sen så har jag varit mkt uppe hos min pojkvän också..och maten de äter är verkligen inte bra. Sen äter dom sjukt mkt godis och chips och så, så det är lätt att man "bara smakar".. Så antagligen därför.:/

2008-11-25 @ 08:04:43
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0