Lunchdejt och telefonjippo

Idag när jag borde göra loggboken så har jag anordnat mig själv en lunchdejt med min kära vän Lotta. Det är så det ska gå till kära vänner! Dock måste jag ju endåså vara hemma till kl 15 då vi ska tvätta, så jag kommer väl inte ifrån loggboken helt och hållet. Men visst ska det bli trevvligt att luncha med Lotta för engångsskull, eller vad säger du Lotta?

och vet ni vilket helvete det är att ha en telefon som van använt i två år och blivit van med den, köper ny telefon som är av samma märke, men har knapparna och funktionerna på ett helt annat sätt än den gamla telefonen, bli van med den nya men får skicka in den på service efter 1 månad och använda den gamla så länge och allt bli kajko när man ska skriva ett sms till exempel? Jag vet inte hur många oläsliga sms jag har råkat skicka iväg till folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0