Imorgon blir det spännande!

Jag är hemma och vi har månadshandlat. Jag har även skirvit en uppgift till skolan, och imorgon måste jag göra det samma. Det examinerande seminariet som jag missar nästa onsdag skulle jag få skicka in skriftligt, vilket betyder att jag måste skriva ytterligare en uppgift. Men det kommer gå bra. Vi måste ju ha den inställningen, eller hur? Sen ska jag träffa Nina och Alexandra kl 13 imorgon och föra en utvecklingspsykologisk diskussion. Fullt ös - medvetslös!

imorgon kommer jag även skriva ett inlägg om en  min vänskapskrets. Den här personen har faktiskt ett allvarligt problem. Hon är shoppingberoende så det smäller om det. Och det är inget skämt heller. Jag har fått tillåtelse av henna att göra det här inlägget, så ni behöver inte tycka att det är kränkande. Dock kommer jag inte nämna hennes namn. Men jag tror att det finns många fler därute som har, eller som är på god väg till det här beroendet själva, så det kan var abra för alla att få ta del av det. Men det kommer som sagt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0