Hamburgaren is the shit! Som man säger..

Hemma på lunch och har inget bättre för mig än att kladda ner ett inlägg. Har precis ätit rester från igår och det var fortfarande mumsfilibabba. Gympalektionen gick kanon! Jag körde hamburgaren, svans-ta och under hökens vingar kom med dem. Hamburgaren är faktiskt en jättebra lek där man kan testa barnens förmåga och motorik och även mäta grupptryckets kraft hos varje barn. Så den var faktiskt mycket spännande i den här sexårsgruppen.

Idag slutar jag 16.15 och då är det bara att gå hem och hämta matlåda och väskan för att gå iväg till Mariagården och ha Miniorer och Juniorer där vi ska göra tvålar ikväll. Sen ska jag även kopiera inköpskvitto på telefonen så att jag kan skicka iväg den imorgon. Och när vi slutat för kvällen ska jag givetvis hem och se nyaste avsnittet av 90210. Den serien börjar faktikst bli bra, fast inget slår gamla hederliga kult-Bevvan!


See ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0