Gymplalektion med sexåringar is my deal

Imorgon ska jag stå för gympalektionen med sexåringarna. Eftersom jag fick veta det idag så har jag inte haft så lång tid på mig, och vad kan man ha på planeringen när det gäller gympalektion för en bunt sexåringar. Och vilken lektion sedan - 30 minuter. Så jag tänker mig lite FöljaJohn som uppvärmning, Svans-ta till huvudrätt och Hamburgaren till efterrätt så får de för en chans att slappna av. Vad tror ni om den idén?  Kanske en stunds avslappning på slutet om tiden räcker till?


Jag måste även sätta fart och skriva den här VFUloggboken. Men vad sjutton. Det kan jag göra på tåget ner till Gävle den 20 november också. Och sen har jag ju en hel del jag måste göra tills vi åker ivåg också så jag slipper göra de uppgifterna när jag är i solen.

Kommentarer
Postat av: Karoline

hamburgaren? :O

2008-11-12 @ 08:33:01
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0