det är snö jag vill ha!

Fortfarande sjuk. Om möjligt sjukare? Fredrik kom hem med 1 kilo godis igår som jag kan mumsa på lite när jag känner för det de här dagarna, för när man är sjuk finns det inget godare än godis.

Ute ligger snön på marken och livar upp. Kan det få stanna kvar nu? Jag skulle gärna vilja lämna ett snöigt och kallt Sverige och komma tillbaka till detsamma igen när vi drar till Teneriffa. Kallt och varm. Precis som jag vill ha det. För snön är vacker, otroligt vacker. Inte snöblasket, utan när den ligger där och glittrar och ser kall och inbjudande ut. Och en jul utan snö är ingen vinter, vilket vi inte haft de två senaste jularna. Så ge mig snö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0