Angående kommentarregler

En sak som jag sagt tidigare, och som jag åter igen påpekar: Jag har inget emot kritik i mina kommentarer. Ni är mer än välkommen med att skriva dessa då jag värdesäter era åsikter och dessutom står för det jag skriver. Vad jag däremot inte godkänner är såna kommentarer som är publicerade av anonyma. Kan man inte stå för en sådan sorts kommentar så har den inget här på bloggen att göra heller tyvärr. Men ni är välkommen tillbaka när ni står för era åsikter. 


Ikväll är det 80-tals fest. Min outfit är dessutom grym!


Happy Halloween!
 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Får vi se nån bild från halloween då? och hur funkade låtarna? haha

2008-11-03 @ 19:21:42
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0