1 vecka, 16 timmar

Ny dag, nya tag. Jag ska skriva klart de sista två frågorna är det tänkt. Grejen är att jag vet liksom inte vad jag ska skriva. Eller jo. Egentligen vet jag väl det, men det är väl bara det att jag liksom inte ritkgit pallar. Näsan läre tömmas varannan minut- Den minuten den inte tömms så nyser jag istället vilket leder till den där minuten då jag måste snyta mig. Det suger ordentlgit att vara förkyld må jag säga. Men no worries, om en vecka och 16 timmar är det dags för oss att dra mot varmare stränder och böljande palmer. Det är nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv. 

Nopes, nu ska här kläs på (jag har tittat på One Tree Hill fram tills nu) och sedan ska jag ta tag i barns och ungdomars utveckling, promise. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0