Dagens uppdatering

Idag finns det väl inte så där jättemycket att säga, förrutom att jag har världens pmsvärk. Började redan igår, och när vi var på Jekyll & Hyde så fick jag till och med så ont att jag knappt pallade att gå. varken Ipren eller Alvedon greppar smärtan.
Annars då, så pallrade jag och min krogenkompanjon Karin oss upp och ner på Amore vid 12slaget i dag och trök en varsin Versuvio med extra fett-bea. Och eftersom värken är stor så blev middagen nu vid kl 19 en hallon/banansmoothie, hårdbröd med ägg.  
Sen har jag blivit fast vid att sitta på alla dessa resebyråers specifierade sista minutenresor. Helst av allt så hade jag bara velat åkt nu direkt när Fredrik kommer hem, men det går ju inte. Varken schemat eller ekonomin tillåter det. Men om vi håler ihop nästa år så ska jag allt se till så att det inte blir något Taizé för oss, utan att vi åker iväg på en sol- och badsemester istället, så där efter Fredriks student.
Och en sak till som jag funderat på ett litet tag nu, är att jag vill så gärna lägga nytt golv inne i sovrummet, och åt det panelaktiga stuket. Alltså, jag behöver inte ha riktig panel, men bara det ser ut som sånt. Som jag har i vardagsrummet, tex. För sovrumsgolvet, det är verkligen inte snyggt så som det är nu. Men som sagt, det kan jag ju bara drömma om.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0