Welcome to the pink world

Ni har väl inte missat min nya design? Kritstrecken är putsveck, och de kommer aldrig mer komma tillbaka, det lovar jag er! Nu har jag även lört mig hur programmet funkar, så nu kan jag även leka och trixa själv med det. men ett stort tack till Camilla som fixade det hela.. Och har ni nu sett hur fint mina rubriker matchar designen? Woooohooo..
Imorgon är det mys med brudsen ute i Vågbro som gäller. Middag hemma hos Lotta, och om man har tur så har man skjuts så att man kan ta med sig vinaren ut. Vore trevligt faktiskt, då jag inte kommer gå ut nå övrigt i påskhelgen. Kommer vara hemma hos Fredrik i helgen så hans föräldrar och Oskar är bortresta till Funäsdalen, och sedan är det middag hemma hos mamma och pappa på söndag, vilket blir så där. Det är skönt att få komma hem och äta och speciellt: att få träffa Nicky igen som jag inte sett på evigheter. Men samtidigt blir det tjatigt med att det är första gången de träffar Fredrik på det sättet. Hatar första gången-na.
Men ikväll ska jag bara ta det lungt och slappa tror jag. Kanske läsa lite psykologi? Ähee.. Vi får se vad som händer.. Man kan ju inte göra allt här i världen eller. .
Och än så länge så har jag inte rört några finnar eller någon godis. Och då hade vi över ett kilo påskgodis på barngrupperna igår, så duktiga mig, duktiga mig. Men för det betyder det inte att jag inte är sugen. Ack vad gärna jag vill ha det. Men jag ska klara detta. Och jag har ju faktiskt gått med i Miss XL's utmaning, det är bara att kämpa på! Och när veckan är klar kan jag känna mig riktigt duktig. Visserligen kan mycket ha att göra med att jag är god nog för 140 kr tills på tisdag. Och då måste jag även köpa den sista Beckfilmen i den första boxen. Jag kan ju inte sluta på tredje liksom. Sen är det ju som sagt middag i morgon. Så där ryker mina tillgångar. Sen har jag räkningar för 1500 kr mer än vanligt denna månad då el och Radio&Tv-licensen kom så lägligt. Sen en HMräkning och annat smått och gott. Plus att det är Göteborg på tapeten 4-7 april och klippning där nere. Någon som vet vart man kan sälja sin själ nånstans?

Och nu är hela hemtentan rättad. Jag fick 79 poäng av 100, vilket betyder C. Hade jag fått en ynkaste poäng till så hade jag fått B, så den svider en del. Men missförstå mig inte, jag är nöjd med mitt C. Men ändå. Ett endaste fjuttigt poäng till..



image30

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaa varsegod och lägg ett bud ;) Glad påsk!

2008-03-20 @ 22:19:48
URL: http://jennaj.blogg.se
Postat av: Karoline

åhh, sånt är såå störigt!

2008-03-23 @ 14:53:08
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0