Kropp och knopp ur fuktion

Fyndade idag i Gävle efter skolan. En vas, denna som syns på bilden (och ursäkta kvaliteten, fick inte till en bättre bild), för 29 kr. Den hade kostat runt 200 kr, så inte illa pinkat där inte. Jag vet inte vad det är för gata, men mellan Fortex och Folksam i Gävle, ligger det en lokal där de har total utförsäljning på vaser och sånt. Det finns mycket skrap, men även en del guldklipp!

image8

Är inte riktigt på topp idag.. Jag är trött, varm och allmänt slö i kroppen. Och jag kan inte koncentrera mig, så jag återkommer senare, när jag är livlig i kropp och knopp. Ska lägga mig rätt tidigt ikväll, när Fredrik tittar på Filip och Fredrik, för jag pallar inte. Jag är för slut för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0