Ett litet steg för människan, ett stort steg för mänskligheten

Nyckeln är nu uthämtad. Och här hade jag gått och väntat mig att det skulle kosta en del, men när Janne (som är en vän till min familj) kommer tillbaka med min nyckel och den nya så visar det sig att det bara kostade 50 kr. Jag skulle ha kunnat köpt 6 st på de pengar jag tog ut minuterna innan. Och vet ni. Ett av de större stegen i förhållandet är tagit. Jag hade tänkt på det ett tag, och bestämde mig slutligen idag. Nyckeln sitter numer på Fredriks nyckelknippa. Och nu tycker F att det ska firas.

Och Fredriks fotbollsdress har idag flyttat in i min garderob, så nu svassar jag runt i nummer 27 som luktar så gott så gott.. Vi diskuterade igår att han inte har några saker här (förrutom hans tandborste), så idag tog han med den. Det kanske är tidigt i förhållandet, men santidigt så har vi känt varandra i 4 år. Vi resonerar som så att håller det inte så håller det inte liksom. Då är det inte mer än att man tar tillbaka alla saker. Det finns ingen mining i att inte göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Haha, oki! Då får jag ju börja läsa din då med! :)

2008-03-12 @ 23:11:11
URL: http://rocki.blogg.se
Postat av: Mary

I tid hinner jag, men jag är tveksam på om jag hinner tills på fredag. Återstår att se de. Har ju i morgon på mig och sen lite på fredag om jag stannar kvar i skolan :)

2008-03-13 @ 00:23:30
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0