En sjukling kämpar på

Denna Fröken är så sjuk, så sjuk. Och när man är sjuk, då vill man bara äta glass. Glass i stora lass. Mängder av icecream. You name it. Men se, det får inte fröken göra, utan fröken tar ett glas vatten istället.
Jag såg förresten på Rachel Ray för ett par veckor sedan att man ska förvara sina nötter i frysen. Då går de uppseendeväckande nog aldrig ur datum, och de blir dessutom krispigare. Så när jag och Fredrik var och handlade köpte vi en påse jordnötter, hällde upp dem i en burk, och la dem i frysen. Jag får ju inte testa dem nu, men på måndag kan jag göra det. Sen kan de vara bra att ha hemma, till fest, till matlagning (så som Flygande Jacob - otroligt gott! Dock kör vi utan banan. det ksa inte vara i mat tycker jag).
Sen köpte vi även ananas i bitar, så det kan jag äta om jag känner mig sugen på någonting. Och jag älskar ananas.
Nej, nu sa febringen ta och kämpa sig vidare genom Kön och Kognitionsboken. Det jag läser går in i hjärnan.... och ut ur hjärnan.. Vad jag däremot kommer ihåg är att kvinnor har bättre perferiseende, medan män är snäppet vassare på seendeskärpa. Men misströsta inte kvinnor, vi är nämligne snabbare på att känna igen ansiktsuttryck och snabbare på att lösa problem. HA!



image30


Kommentarer
Postat av: Karoline

jag kommer äta våfflor ikväll till fotbollen, kommer jag slås ur utmaningen eller är våfflor okej (räknas det som godis?) eller ska jag köra en extra dag?

2008-03-26 @ 12:25:43
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0