Dörrsmällar man för ta i pannbrynet

Jag måste ju bara berätta en sak för er. Min storebror har "misshandlat" mig. Yepp yepp. Jag och Karin hade varit ut på E-Center för jag hade glömt att köpa Beck - Vita Nätter idag, och samlar man så samlar man, så jag var tvungen att ha den.
När vi kom hem till mig så kom jag på att jag skulle lämna tillbaka nyckeln till min lägenhet som Andreas har och som jag lånade åt Fredrik för tre veckor sen. Nu har ju Fredrik en egen och det kan vara bra om Andreas faktiskt får tillbaka sin nångon detta år.. Så jag och Karin knatade de 200 meterna upp till dem och plingade på. Ingenting hände, så jag stod och kikade in det övre nyckelhålet för att höra om det var någon som rörde sig där inne. Helt plötsligt så flyger dörren upp, och ger mig världens smärta i vänsta ögonbrynet (eller pannbrynet, som jag så fint kallade det till Karin). Det sviniga är att Andreas väl visste om att hans älskade lillasyster stod där och lutade sig mot dörren. Me det är väl dörrsmällar man får ta, antar jag.. Hahahhahaa. Där var jag fyndig, och så har jag jävligt ont i pannbrynet, som sagt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

När jag är hos mamma använder jag frisörschampo och när jag är hos pappa använder jag "vanligt" schampo. Och alltid balsam efteråt! :)
Dudå? :)

2008-03-13 @ 21:29:10
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0