Då det väl är dags att uppdatera om förändringar i vardagslivet

Idag tog jag tag i staken i mig och berättade för mamma om Fredrik:

Jag: Om inte Andreas berättat än så träffar jag Fredrik Wiström.
Mamma: Är det därför du varit så osynlig?
Mamma: Men det är väl bra att du har hittat någon.
Jag: Jo...
Mamma: Nu ska jag titta på tv.


Här är förändringar i ens liv viktiga märker man.

Senare får jag veta följande:


Mamma: Hej
Andreas: Hej
Mamma: Har du hört att Caroline skaffat pojkvän?


Vi spar inte på skvallret vi, här i familjen Pettersson.


Kommentarer
Postat av: Karoline

haha, bättre det än ett raseriutbrott ;) eller den härliga frågestudnen! :O vem är han?! hur gammal är han? var bor han?! var jobbar han?! vad heter hans föräldrar!? etc etc :D

2008-03-19 @ 09:38:20
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0