Blogg.se byter bloggplattform

Mitt i vår utmaning kommer Blogg.se att byta bloggplattform runt torsdag (28 mars). Detta betyder att kommentarfunktionen inte kommer att fungera ett tag, och jag kommer inte kunna skriva inlägg, förrän flytten är klar. Men misströsta inte för det, kära utmanade, Ni kan hålla kontakten och rapportera via mail, [email protected]. Så om ni nu trodde att ni skulle komma lindrigt undan, think again ;)
Detta ska förhoppningsvis medföra att man inte har några anledningar att hata blogg.se för att det aldrig fungerar när man väl ska använda det.

Just nu sitter jag och väntar på Fredrik. Vi ska pallra oss iväg och handla, trots min feber. För mat, det behöver man, och kylskåpet är totally empty. I frysen kan det finnas nån muffins. Och det är no-no för min del. Det är tänkt att det ksa bli nuggets och klyftpotatis till middag idag, och går vi inte och handlar så är det ketchup och köttbullar som står på matlistan. Och det är väl inte allt för trevlans.
Sen är mina grannar hemma igen för första gången sen årsskiftet. Och tro mig, det märks.



image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0