Biverkningar och choklad can be bitches

Jag är så sjukt sugen på choklad. Och inte en ruta mörk nu, utan riktig Marabou Mjölkchoklad. Vi låg och tittade på teve och det blev chokladreklam, och Fredrik kläcker idén att han ska köpa det på vägen hem till sig. BÅDA gräddnougat och vanlig. Alltså.. Gräddnougat och Digestive är mina favoritsmaker. Jag vill också ha liksom. Kanske att det blir så att man går ner till Alen. Men samtidigt så vet jag att jag kommer att ångra mig efteråt. Det finns ingen mening i att äta det, men det är ju trots allt tisdag = veckans bästa tevedag. Det är Gossip Girl, sedan hade jag tänkt se på den nya miniserien kl 21 på kanal 5, och sen är det ju Brothers & Sisters.  
Sen har jag märkt att varje gång jag tar mina minipiller så får jag huvudvärk och blir alldeles tung i huvudet.  Det stod att det är en biverkning, och att biverkningarna går över efter 2-3 månader, så jag står ut. Hittills. 
Sen har jag också märkt att halva hemtentan har blivit rättad. Hittills ser det lovande ut, men man vet ju aldrig hur Ingela rättar. Men hennes frågor kändes lättare än Mårtens så... Vi får se hur det går, men ni håller väl tummarna?
Nej, om man skulle bege sig ner till tvättstugan igen då kanske..

Har nu blivit informerad om att ICA har två Marabou 200 gr för 30 kr. Jag som älskar ta två för-erbjudanden. Ett besök kanske?

Har också precis blvit uppdaterad om att det inte är något Brothers & Sisters ikväll. denna kväll blir mindre och mindre trevlig.

Kommentarer
Postat av: Mary

Men jag går i regel inte upp lika tidigt som dig :P Kan ju inte sätta mig på en tre timmare föreläsning utan att äta någonting innan.

2008-03-11 @ 17:11:40
URL: http://mariagrehn.blogg.se
Postat av: Mary

Jag föredrar att äta hemma jag :) Blir gröt för mig, har insett att i alla fall mannagrynsgröt är gott:P
Btw så känner man på doften nu att Zlatte har bajsat :P

2008-03-11 @ 18:34:06
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0