All our no-no's

Jag sitter och hör Fredrik inne i köket. Mumlandes på något jag inte kan analysera ut orden på. Han pluggar kemi, och då säger det välaa sig självt.
Jag har ju även konstaterat att jag kunde inte valt en bättre vecka att inte äta godis på. Precis samma vecka har jag delat att jag ska ge fan i att klämma Fredriks finnar (och ja, äckliga jag tycker faktiskt det är rogivande. Splasch bara!), och dessutom kan vi inte ha sex för min mens håller fortfarande i sig. Eller mens och mens, det är väl att ta i, men ni fattar poängen. Jag har alltså tre stycken no-no's denna vecka. Om jag överlever, det återstår att se... 
Såg det allra nyaste avsnittet av One Tree Hill i morse också. Och VARFÖR ska de nu ha ett uppehåll tills den 14 april? Det är ju så bra nu så att man avlider big time.

Kommentarer
Postat av: Ex grannen

Ge upp dina crap piller! DE SUGER och du kommer snart få en propp ;P Plus mens i EVIGHETER ; )

2008-03-19 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0