Ååå IKEA, mitt kära IKEA

Jag har insett att åka på IKEA utan att jag ska köpa någonting, det är en omöjlighet. Det finns bara inte i min värld. Inte nog med att vi handlade för 871 kr, utan vi funderar skarpt på att skaffa en större säng också, och det kan ju tilläggas att den skulle gå på 6000-7000 kr. Och att få hem detta erfterlängtade vardagsrumsbord, det var en komedi i sig, som började redan i morse kl 8 när mamma kom och lämnade bilen och ifrågasatte hur vi hade tänkt få hem ett sånt stort bord när vi skulle ha Oskar i baksätet. Den lilla aspekten ahde vi väl inte riktgit tänkt på, men iväg åkte vi i alla fall. Och hem kom vi med ett efter många om och men. Men det var nätt och jämt att vi fick in kartongen. Följande inköps har bland annat utförts. Alla inköp är på IKEA, om inte annat är utsatt. Och jag ber om ursäkt för det stökiga runt om, och Fredriks armar.



 

Krukan ska målas svart eller vit när vi har införskaffat färgen, När krukan är klar ska blomman planteras i den. 
Blomma 159 kr
Kruka + fat 60 kr




Ekmönstrat LACKbord 379 kr
Ljusfat 20 kr ((Lundins (?) säljlager  (Ove Janssons i Valbo)
Dekorationsstenar 15 kr
Vaniljljus 29 kr
Träfat 35 kr



Påslakan 2 st á 71 kr (Rea på Ellos)
Sänglampor 2 st á 49 kr




Ljusstakar 79 kr (Rea på Ellos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0