Lillponken Nicky blir hela 8 år idag

Godmorgon världen. Det är soligt ute och det ser ut att vara ruggigt varmt ut där ute, men skenet verkar bedra. Termometrarna indikerar på 15 grader i skuggan, och det är enligt mig inte alls sommarvärme. Men det gör mig inte så där jättemycket just nu, för på lördag drar vi iväg till 26 gradiga Taizé i Frankrike. det är egentligen massor kvar att göra, som att ta ut pengar (Fredrik säger att jag inte får ta ut pengar, för han ska betala påstår han, men vad gör det om jag har 50 euro själv i plånboken? Sen har varken jag eller Fredrik packat nånting, så det återstår gott och väl kan man väl säga.  Jag måste även köpa en madrasspump, annars sitter jag i klistret där nere.

Idag ska vi som sagt ut till Sandarne, då lillplutten fyller år.  Att det har gått 8 år, det är helt otroligt. Känns som att det var igår som vi hämtade hem honom, men samtidigt kan jag inte komma ihåg livet utan honom. Han är det bästa som skett mig om jag ska vara ärlig.







Vad tycks om min nya design föresten? Jag fick en slag igår för att göra den somrig, och detta var vad jag kom fram till efter ett tag. Jag vill ha in en svart ram där självaste bakgrunden börjar (förstår ni vad jag menar?) också, men jag vet inte hur man gör. Någon som vet?

Annars, har det så skönt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0