Nu far vi alldeles strax

Om 4 timmar och 25 minuter åker vi, och jag är så uttråkande trött nu så det finns inte. Men jag ska inte sova, för då kan jag inte sova på bussen sen. Bussen står redan på Mariagården såg vi när jag, Fredrik, Elin, Lovisa och Karin hade varit till Stugsund och köpt med oss pizza. Så det blir väl som så att vi drar dit vid halv 5 snåret. Jag försöker hålla ögonen öppna, men det tar emot kära vänner. Vad jag nu är mest orolig för, det är att jag ska glömma mina linser hemma och åka ifrån dem. Det vore väl inte allt för roligt.
Vi åker om inte allt för länge som sagt, och Fredrik har inte packat nånting än. Han verkar inte ha några planer på att göra det inom en snar framtid heller. För tillfället halvligger han lungt och avslappnat i fotöljen och ser på Days of Thunder. Själv tror jag att jag ska diska undan det som finns att diska innan vi glömmer det. För den där halvsambon i fotöljen verkar ha det allt för mysigt för att ta på sig den arbetsuppgiften.

Vad ska ni göra i veckan som kommer, kära vänner? Ska ni också spendera den i 26+ gradig värme, eller ska ni jobba er fram ert leverbröd någonstans på Sveriges alla ställen? Det vore intressant att få läsa er vecka när jag kommer hem!

Nu får ni klara er utan inlägg tills tisdagen den 8 juli, då vi har kommit hem och fått sovit ut och så vidare. För innan dess har jag inte en endaste möjlighet att uppdatera er om något tyvärr. Men jag har kameran nedpackad, och jag ska bara försöka komma ihåg att knäppa så många bilder som möjligt så att jag kan återberätta så mycket som möjligt till er, trogna vänner.


Tills dess, ha det gött Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0