Jag har tröttnat så makalöst på att skriva blogg

Skrev näst sista tentan idag, socialpsykologi, och man kan ju undra - vart var det lätta i den, herr Anders Flykt? Den var inte mild på ett endaste ställe, och vi alla såg ut att svetas. Eller ja, alla och alla, borträknat Sofie får jag väl så lov att säga. Men i värsta fall tar vi den i höst, det är inte mer än så.
Mañana tänkte vi ha lite grillparty och sedan se Hardcore Superstars i Stadsparken om det går för sig. Om inte så blir det smygundangömare här hemma. Vädret verkar ju verkligen tillåta det så. Eventuellt skulle jag och Fredrik fika med Stefan och Oskar på dagen också, men jag vet itne hur det blir med det. Jag har tvättid mellan 7 och 11, och sen är det studenten kl 12. Men det är sånt som märks det med. Imorgon var det ja....


None 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0