En kvällslig uppdatering

Varför ska det ta så lång tid just den här gången med att behandla alla ansökningar till högskolor och universitet? Ryktet säger dock att det första urvalet skall offentliggöras nästa vecka, men ändå. Förra året fick man veta tidigare.
Jag och Fredrik har bestämt att om jag kommer in nu så bokar vi vår resa, som nu faktiskt halvt är bestämt att bli till Tunisien. Billigt och vackert.


Jag funderar 'ven på att köpa hem Tigi Catwalk Fashionista Smooth & Shine, som är ett värmeskydd för plattång.
Jag har bara hört gott om detta, och då jag platar mitt hår dagligen så kan det behövas en stadig produkt för att inte förstöra håret. Dock får jag se om mitt konto tillåter mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0