Veckans schema och på smällen

Helgen var händelserik, kan man väl lungt säga. Kort och gott kan man väl sammanfatta det med: storstädning, partaj, JH, Fredrik spyr ner hela sängen, inga sängkläder och ett täcke som bäddmadrass och arbete. Just nu kan man inte se några spår efter storstädningen, då det är saker överallt och en blöt bäddmadrass på tork i vardagsrummet.
Sen är jag riktigt bitter över att fönstret i vardagsrummet blåste upp coh slog ner en av blommkrukorna i golvet så att den gick sönder. Så nu msåte jag få tag på matchande krukor dit, eftersom de som jag har inte finns längre.
Den här veckan ser det ut som följande:
Måndag: Jobb 7-13.30.
Tisdag: Jobb 14-21.
Onsdag: Åker vi ut till Sandarne på onsdag och är där hela dagen och äter och leker med Nicky, som jag har saknat som en tok ett bra tag nu, till och med så mycket så att jag har velat flytta hem.
 Torsdag: Jobb 7-13.30 och Berget. Helena fyller 26 år.
Fredag: Jobb 14-21. Fredrik åker till Mantorp.
Lördag: Jobb 7-15.30. Fredrik i Mantorp.
Söndag: Jobb 14-22. Fredrik kommer hem.


Så som ni ser så kommer det vara en rätt död helg för mig  Det blir väl till att städa och så, mer händer det väl inte.

Jag har även shoppat lite idag över internet, blir ni förvånade? Denna gången blev det heller inte en sån stor överaskning att det blev CDON, och filmen På Smällen för 59 kr. Så så farligt blev det ju inte. Visserligen så kommer jag få runt 5500-6000 i lön nu på fredag, men 3200 går till hyra (de har höjt med 100 kr dom jävlarna), 145 kr internet och 610 kr till linser som tagit slut. Sen ska man väl leva på någon sorts föda också. Visserligen så klarar vi oss en vecka då vi ska bo hos Fredriks föräldrar då de åker vidare till Skåne från Mantorp, och Fredrik tar tåget hem.




På smällen
59 kr, CDON (ord. pris 169 kr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0