Workaholic

Hårt arbete med 6 dagar i sträck har inletts, och därav blir det kanske inte så mycket bloggande, men jag ska försöka, i promise. Mitt paket från CDON kom idag, innehållande skivor av Takida och Daughtry, och pocketboken En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella.
Imorgon ska det arbetas melan 7 och 15.30, sedan möts jag av Fredrik på vägen hem. Kvällen bjuder på en godbitar. Trivselkvällarna startar ju imorgon, så vi besöker väl Berget antar jag.

Jag har alltid känt mig lockad av rysarfilmer och serier, och just nu sitter jag och tittar på kanal 5's Paranormal State, som är riktiga fall där de besöker och undersöker folks hem där man påstår att det spökar. Och guess what - Jag vette sjutton om jag kommer våga somna själv i natt.
För övrigt så bestämdes det när vi var i Taizé att Fredrik nätt och jämnt att Fredrik ska flytta in här. Om det blir till den graden att det blir adressändring, det vet jag inte. Jag vill inte kastas in i något bara så där hipp som happ, och om han skrivs in på lögenheten och beställer en adressändring, ja då känns det så pass allvarligt. Jag menar, skulle vi då göra slut så är det inte så bara och bara. Men vi får se...

Dags att nanna, det är uppklivning innan kl 6 imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin design du har! :) Hur ser dagen ut?

2008-07-12 @ 08:05:30
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0