Jag behöver något annat att tillfredsställa min vardag med

Freddeleddan äkte iväg mot Mantorp nu i morse, och jag är lämnad ensam. Visserligen så jobbar jag hela helgen, och jag måste även börja plugga, men ändå. Det är tråkigt att inte kunna åka iväg och göra något för jag måste jobba och plugga samtidigt för att få det att gå ihop, medan Fredrik kan åka iväg hur mycket han vill och göra vad han vill utan att det ens rör i ryggraden.
Och nu när det löst sig med CSN så kommer nästa bakslag: förrut har de hela tidne sagt att det är när man tjänar pengarna som räknas, medan de nu säger att det är först när de betalas ut som det ska räknas. Så efter allt arbete på Västerbacken så får jag bara tjäna 10 000 innan skatt på hela hösten från Kyrkan. Så just nu känner jag att jag gärna skulle kunna skita i alltihop, och att jag hellre skulle vilja jobba och kunna spara ihop lite pengar, men det är inte så lätt att få något jobb som kan ge den lönechecken. Färrutom Teleperformance då, men jag kan inte ta ett jobb där jag kommer vantrivas. Att sitta och slita för en skitlön är inte min grej, och att sitta i telefon hela dagarna när jag själv hatar att prata med folk jag inte känner i telefon är inte någonting för mig tyvärr. Så ett annat jobb. Men vart...


Om man ändå kunde få vara liten igen....

Kommentarer
Postat av: Ex granne

Ta jobb på telep. Strandman och jag tjänar nästan lika ;P höhö dock jobbar stans drägg där. hejdååå! :D

2008-07-25 @ 22:35:08
Postat av: Jessica

Börja jobba här:) Underbart ställe=) hahaha. blä

2008-07-28 @ 10:41:23
URL: http://jessicatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0