CSN kan ta sig ut i skogen

Får man säga hur mycket man hatar CSN egentligen? Jag har så mycket poäng som man behöver i studieresultat, men ändå så påstår de att jag har för lite så att mina ansökan om studiemedel ligger på hög tills dess att de fått in rapporter om tillräckliga poäng. Konstigt tycker jag, eftersom jag så sent som i förra veckan fick klartecken via mail från dem. Så det kan ju bli kul om man blir nekad pengar till hösten... Men jag har mailat till dem nu igne och ifrågasatt vad de grundar sitt beslut på egentligen.
Sen så pluggar Madde som jag nu jobbar med också till förskolelärare, och hon berättade att första terminen så ska man praktiskt taget ner till Gävle varje dag, så det kan bli trevliga resekostnader. Men sen till termin två tonade det ner sig och det blev ca 2 gånger i veckan på sin höjd.

Sen må jag säga att ett överkast, det är riktigt dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0