Utkast

Denna lördagskväll blev inte till min ensamhet trots allt, utan jag städade och städade, och vid halv nio-tiden kom Elin och Eliza förbi, och vi beslutade oss får att knalla ner på videobutiken och hyra film. efter några små tvister blev det till slut "Släkten är bäst" och "Morgan Pålsson - Världsreporter". Och de var väl hyfsade. Både hade vlä kunnat tona ner på överdrivandet lite grann dock.
Annars händer det inte så mycket mer den här veckan. Jag jobbar 14-22 imorgon, och Fredrik kommer hem runt 22slaget han med. Sen ska vi väl spendera 4 nätter i deras hus, emn jag vet inte. Jag åker nog hit och sover imorgon kväll, och hur han gör, ja det återstår väl att se.

Men tills dess, så ska jag lösa lite mer Suduko och sedan gå och lägga mig.


Caroline Pettersson - Världsbloggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0